Departament de Comunicació

El Gabinet de Premsa de l’Hospital del Mar, integrat a la Direcció de Comunicació Corporativa, té com a objectiu transmetre l'activitat i les accions de la institució i dels seus professionals a la ciutadania, fer valdre els centres que formen part de l’Hospital del Mar com a referents a les seves respectives àrees d'expertesa, així com atendre les peticions d'informació dels mitjans de comunicació. Per aquest motiu, ofereix un ampli ventall de serveis multimèdia i transmèdia, amb la intenció d'acostar i fer accessibles els professionals de l’Hospital del Mar a la ciutadania.

Per contactar amb el Departament de Comunicació Corporativa:

• Maribel Pérez Piñero
    Directora de Comunicació Corporativa i Atenció a la Ciutadania i directora de la Fundació Amics de l'Hospital del MAR
    MPerezP(ELIMINAR)@hmar.cat

• Marta Calsina Freixas
    Responsable de difusió científica, outreach i gestora de la intranet i web de l’Hospital del Mar Research Institute
    mcalsina(ELIMINAR)@researchmar.net