26 de setembre de 2016 - Informació general

Taller de Txi Kung

Aquesta activitat forma part del programa Un Respir al Càncer, que amb el suport d’AMICS de l’Hospital del Mar té per objectiu millorar el benestar emocional dels pacients amb càncer i de les seves famílies

El mes d'octubre s'iniciarà l'activitat de Txi Kung per a pacients oncològics de l'Hospital del Mar. Aquesta iniciativa ha estat possible gràcies a les aportacions de les persones que van participar en la II Marxa Nòrdica del PSMAR i al finançament recentment aconseguit per part de la Fundació La Caixa. Hi participa Oncolliga, entitat que compta amb docents de Txi kung experts en persones amb càncer, i el Campus Universitari Mar, que cedeix un espai per a la seva realització.

Els AMICS de l'Hospital del Mar esperem seguir sumant AMICS en properes activitats, fer-se AMIC de l'Hospital del Mar és molt senzill, pots fer-ho ara participant del #Repte1000Amics!

Junts podem donar vida a nous projectes en benefici de les persones que passen per moments difícils.

Si vols estar al corrent de tot el que fem i més, pots seguir-nos a facebook i twitter (AMICS de l'Hospital del Mar @AmicsHMar).

Per a més informació: amics@hospitaldelmar.org  i al 93 248 38 87.