Juliol de 2016 - Informació general

Pacients, cuidadors i professionals comparteixen coneixements pel benestar quotidià a les sessions d'educació sanitària grupal. Per conèixer totes les iniciatives que es fan als centres del PSMAR, no et perdis el Mar@laxarxa

Nova edició del MAR@laxarxa, el magazine digital del PSMAR

Al marge de l'assistència en el clàssic format de consultes, molts serveis i unitats del PSMAR desenvolupen una activitat complementària i totalment voluntària com són les sessions i tallers d'educació sanitària grupal. És un exemple de la vocació comunitària dels centres del PSMAR i de com l'assistència es complementa des d'una perspectiva on la persona és co-responsable de la seva salut. En el repor del Mar@laxarxa coneixeràs totes les iniciatives de treball grupal que es desenvolupen al PSMAR.

En aquesta nova edició et convidem a participar en el #repte1000amics, campanya que cerca la complicitat de tots vosaltres per a donar a conèixer AMICS, els programes que impulsen i el senzill que és col·laborar-hi i fer-se AMIC.

També t'informarem de la nova plataforma per a Estudis Clínics d'Intervenció Nutricional que s'ha creat, de la posada en marxa de la Unitat d'hipòfisi de l'Hospital del Mar i de la participació en la creació de la Plataforma Next-Next Generation Sequencing (NNGS).

Tot això i molt més, ho trobaràs en aquest nou número del Mar@laxarxa. Entra i participa!