18 de juliol de 2016 - Informació general

“Somriures que et costaran tan poc com un cafè”

Nova campanya dels AMICS de l'Hospital del Mar

Amb el lema "Somriures que et costaran tan poc com un cafè", els AMICS de l'Hospital del Mar comencem aquest juliol el #repte1000amics, campanya que cerca la complicitat dels professionals del PSMAR.

Els professionals sanitaris curen a través de la medicina i la ciència, tanmateix Amics de l'Hospital del Mar volem acompanyar aquesta tasca oferint als pacients i les seves famílies un somriure, un respir, una píndola musical i altres iniciatives que estem desenvolupant.

Per aconseguir-ho us necessitem, necessitem que ens ajudeu a donar a conèixer AMICS, els programes que impulsem i el senzill que és col·laborar-hi i fer-se AMIC.

Us adjuntem la informació i les imatges de la campanya.

Moltes gràcies, estem segurs que amb el vostre suport assolirem els 1000 amics!