15 de juny de 2016 - Informació general

Nou Portal de transparència i bon govern del Parc de Salut MAR

Aquest espai integra nous continguts relatius a informació institucional, organitzativa, econòmica i de qualitat del Parc de Salut MAR (PSMAR), que complementen els que ja estaven publicats. El nou disseny facilita la navegació i la cerca de continguts, presentant la informació en vuit apartats: codi de bon govern, organització institucional i estructura administrativa, oferta de serveis i activitat, informació econòmica i pressupostària, contractació pública, gestió de RRHH i desenvolupament professional, sol·licitud d’informació i qualitat assistencial i seguretat del pacient. Com a novetats més destacades, el nou portal incorpora un espai per sol·licitar informació del PSMAR que no s’ha pogut obtenir a través d'aquest Portal i, a més, un espai amb informació de les línies estratègiques, programes i resultats de qualitat assistencial i de seguretat en l’atenció dels pacients.

Us convidem a accedir al nou portal.