12 de maig de 2016 - Informació general

Avui us descobrim una nova "Història de vocació", la d'Ignasi Tusquets, cap de secció d'Oncologia mèdica de l'Hospital del Mar

Avui us descobrim una nova

Cuando era pequeño ver una persona capaz de reducirte una luxación de hombro, cerrar una herida, reimplantarte una uña, curarte una otitis… Esta magia cuando eres niño te abre una especial vocación a ser médico". Ignasi Tusquets, cap de secció d’Oncologia mèdica, ens explica la seva pròpia història, com i perquè va triar la Medicina, persones que el van influïr en la seva vocació i casos de pacients que han marcat la seva pràctica professional.

"Històries de vocació" és una fantàstica campanya que Roche Farma ha fet per posar en valor la vocació dels professionals sanitaris i que ha comptat amb l'Hospital del Mar per estrenar el projecte.

La campanya es difon a través de les xarxes socials i consta d'un set de rodatge mòbil que està recorrent un total de vint-i-nou centres sanitaris i que compta amb el suport de sis societats científiques espanyoles: la de Neurologia, Reumatologia, Farmàcia Hospitalària, Pneumologia, Oncologia Mèdica i la d'Hipertensió.

Diferents professionals de l’Hospital del Mar s’han assegut davant les càmeres per explicar les seves pròpies històries. Ja us vam donar a conèixer la història de María Castro, resident de 3r any d’Oncologia mèdica, ara us mostrem la d’Ignasi Tusquets.

Ben aviat, coneixereu noves històries sobre les vocacions d'altres professionals!

Clica sobre la imatge per veure el vídeo