5 de maig de 2016 - Informació general

"Darrera de cada professional de la salut hi ha una història d'amor al proïsme". Us convidem a conèixer les històries de les vocacions d'alguns professionals de l'Hospital del Mar.

La primera d'elles la de la María Castro, resident de 3r any d’Oncologia mèdica

Darrera de cada professional de la salut hi ha una història d’amor al proïsme”; aquest és el lema amb què Roche Farma està donant a conèixer “Històries de vocació”, una fantàstica campanya que vol posar en valor la vocació dels professionals sanitaris i que ha comptat amb l'Hospital del Mar per estrenar el projecte. La campanya es difon a través de les xarxes socials i consta d'un set de rodatge mòbil que està recorrent un total de vint-i-nou centres sanitaris i que compta amb el suport de sis societats científiques espanyoles: la de Neurologia, Reumatologia, Farmàcia Hospitalària, Pneumologia, Oncologia Mèdica i la d'Hipertensió.

Diferents professionals de l’Hospital del Mar s’han assegut davant les càmeres per explicar les seves pròpies històries, com i perquè van triar la Medicina, exemples de persones i moments que han influït i marcat les seves trajectòries professionals o què els ofert la professió i com, gràcies a aquesta, han pogut ajudar i ser ajudats per molts pacients.

Us deixem un primer testimoni, el de la María Castro, resident de 3r any d’Oncologia mèdica: “Llego todos los días contenta al hospital y salgo aun más contenta y eso es lo que me hace más feliz”

Ben aviat, coneixereu noves històries sobre les vocacions d'altres professionals!

Clica sobre la imatge per veure el vídeo

Veure vídeo