Abril de 2016 - Informació general

Propers, còmplices i connectats, conceptes claus del Pla estratègic 2020 del PSMAR. Olga Pané, gerent del PSMAR, ens explica com s'aconseguirà fer realitat aquest Pla

Nova edició del MAR@laxarxa, el magazine digital del PSMAR

El passat 13 d’abril es va presentar el nou Pla Estratègic del PSMAR, que és el marc del nostre posicionament de cara a l’horitzó 2020 i ens l’explica Olga Pané, gerent del Parc de Salut Mar, en una entrevista al Mar@laxarxa. En aquesta nova edició del butlletí també us convidem a apuntar-vos a una marxa nòrdica contra el tabac i a favor d’un projecte solidari dels Amics de l’Hospital del Mar, que es farà el proper 22 de maig. Anima’t i participa!

Donants de La Marató de TV3 van visitar l'Hospital del Mar i l'IMIM i van poder conèixer de primera mà un dels projectes finançat per la convocatòria 2012. A més, el 26 d'abril es va celebrar la I Jornada científica del PSMAR amb l'objectiu de donar a conèixer la nostra activitat en recerca.

A més, t’informem d’un nou fàrmac per al càncer de còlon mestastàsic, també sobre la nostra participació en el major estudi genòmic internacional sobre l’ictus i de la I Jornada per a pacients i cuidadors sobre Esclerosi Lateral Amiotròfica organitzada per la Unitat Multidisciplinària ELA de l'Hospital del Mar.

Tot això i molt més ho trobareu en el nou número del Mar@laxarxa. Entra i participa!