3 octubre de 2015 - Informació general

No et perdis el concert de Jonibegut, banda formada per professionals del Mar i de l'Esperança, demà a les 20.00 h a la festa del centenari!

En el marc de la festa major de la Barceloneta

Demà dissabte 3 d'octubre celebrarem, en el marc de la festa major de la Barceloneta, el centenari de l'Hospital del Mar. A part de la presentació del llibre "L'Hospital del Mar i Barcelona", que es farà a les 12:30 hs a la llibreria La Garba (c. la Maquinista, 19), no us perdeu el concert a càrrec de la banda Jonibegut, integrada pels professionals del Mar i de l'Esperança Elvira Bisbe, Albert Alier, Jordi Oliver, Carlos Aznar, Marc Sala i Ricard Morán. Us hi esperem a les 20:00 hs al Parc de la Barceloneta (Parc del Gas)!

Una cercavila pels carrers de la barceloneta, activitats infantils i juvenils, una paella popular i un berenar per als més petits, seran altres de les activitats previstes!

Per a més informació consulteu el programa adjunt.