30 de setembre de 2015 - Informació general

Presentem el llibre "Barcelona i l'Hospital del Mar" de Daniel Venteo, un viatge sorprenent a través d'un segle d'història. No et perdis el Mar@laxarxa i descobriràs aquest emocionant procés de creació

Presentem el llibre

Nova edició del MAR@laxarxa, el magazine digital del PSMAR

Entrevistem a Daniel Venteo que ens explica quina ha estat la seva tasca com historiador i les fonts en les quals s'ha documentat per a la creació del llibre. També ens convida a la seva presentació, que es farà el proper dissabte 3 d'octubre a la llibreria "La Garba", i a visitar l'exposició "Hospital del Mar, 100 anys amb el batec de Barcelona" al vestíbul del centre. El mateix dia 3 d'octubre també se celebra la festa del Centenari, en el marc de les festes del barri de la Barceloneta, on gaudireu d'activitats infantils (taller d'estels, creació d'un puzzle gegant, etc), d'una cercavila, d'una paella popular i, a l'acabar, d'un concert de la banda "Jonibegut" formada per professionals de l'Hospital del Mar i l'Esperança. Si us animeu a venir aquest dissabte, també us podreu apropar a la Jornada de Portes Obertes del Campus Universitari Mar i del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona.

A més, tens l'oportunitat de contribuir a una bona causa i participar a la cursa de l'Obaga per ajudar a la recerca en càncer. Per saber com inscriure't entra al butlletí. Això i molt més ho trobareu al Mar@laxarxa. Entra i participa!