10 de setembre de 2015 - Informació general

Ara podràs visitar l'exposició fotogràfica "Cent anys mirant el Mar" davant de l'Hospital del Mar fins al 30 de setembre!

Ara podràs visitar l'exposició fotogràfica

També pots tornar a veure el documental "L'hospital que mira al mar" del Sense Ficció

S'amplia el període per poder visitar l'exposició fotogràfica "Cent anys mirant el Mar" que es troba davant de l'Hospital del Mar. Fins al 30 de setembre la història de l'Hospital del Mar es desplegarà pel Passeig Marítim per a compartir amb els passejants, turistes, veïns, pacients i conciutadans el seu primer segle de vida. La idea de l'exposició de cubs és mostrar cent anys d'història per mitjà de moltes imatges que evoquen records, situacions crítiques (des d'epidèmies a bombardejos o l'explosió del gas l'any 1981) entrellaçades amb fotografies del barri de la Barceloneta en el qual el centre s'emmiralla. Si vols conèixer aquesta història en imatges, juganera, oberta i participativa, que desperta records i emocions, visita-la al Passeig Marítim i entra al MAR@laxarxa.

També amb motiu del Centenari de l'Hospital del Mar, el dimarts 8 de setembre, el programa "Sense Ficció" de TV3 va emetre el documental "L'hospital que mira al mar". Aquest explica l’evolució d’aquest centre sanitari, que ha passat de ser un hospital situat en una zona marginal de la ciutat a convertir-se en un centre pioner de la recerca biomèdica i de l’assistència sanitària. No t'ho perdis! aquí pots tornar a veure'l.