9 de setembre de 2015 - Informació general

"Sou collonuts! És molt bonic però el que el fa gran sou les persones que hi treballeu!", aquest i altres comentaris sobre el documental de Sense Ficció

El dimarts 8 de setembre es va emetre el documental "L'hospital que mira al mar" amb l'objectiu de mostrar el salt qualitatiu que hi ha darrere de l’evolució històrica del l'Hospital del Mar. El documental va ser el segon programa més vist a Catalunya amb una mitjana de 310.000 (10,8%) espectadors. Volem agraïr totes les felicitacions i comentaris rebuts a través de twitter i facebook, ja que són un impuls per millorar dia a dia i ens fa sentir orgullosos del gran equip de professionals que formem.

Si voleu saber què ha opinat la gent sobre el documental, adjuntem alguns dels comentaris.