27 de juliol de 2015 - Informació general

No deixis de visitar l'exposició fotogràfica "Cent anys mirant el Mar", que trobaràs davant de l'Hospital del Mar fins el setembre!

No deixis de visitar l'exposició fotogràfica

La història de l'Hospital del Mar, i per què no dir-ho, algunes característiques de la seva personalitat oberta i participativa, es despleguen pel Passeig Marítim durant aquest estiu per a compartir amb els passejants, turistes, veïns, pacients i conciutadans el seu primer segle de vida. Una col·lecció de vuit cubs de diferents grandàries serveix de suport per a una exposició popular i visual, titulada “Cent anys mirant el Mar”. Si vols conèixer aquesta història en imatges, juganera, oberta i participativa, que desperta records i emocions, visita-la al Passeig Marítim i entra al MAR@laxarxa!