22 de juliol de 2015 - Informació general

Cubs d'història arran de Mar. Vols conèixer com et sorprendrà l'exposició fotogràfica que trobaràs davant de l'Hospital del Mar fins el setembre? No et perdis el Mar@laxarxa!

Nova edició del MAR@laxarxa, el magazine digital del PSMAR

La història de l'Hospital del Mar, i per què no dir-ho, algunes característiques de la seva personalitat oberta i participativa, es despleguen pel Passeig Marítim durant aquest estiu per a compartir amb els passejants, turistes, veïns, pacients i conciutadans el seu primer segle de vida. Una col·lecció de vuit cubs de diferents grandàries serveix de suport per a una exposició popular i visual, titulada “Cent anys mirant el Mar”. Si vols conèixer aquesta història en imatges, juganera, oberta i participativa, que desperta records i emocions, visita-la al Passeig Marítim i entra al MAR@laxarxa!

A més, et presentem el tràiler del Sense Ficció "L'hospital que mira al mar", que s'emetrà el proper mes de setmebre per TV3, celebrem els 10 anys d'aniversari dels Projectes Estrella del PSMAR i coneixem com l'Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques (IMIM) ha estat reconegut per la Comissió Europea per la seva actuació en la contractació d'investigadors. Tot això i molt més, ho trobareu al nou número del MAR@laxarxa!

Entra i participa en el nou número del MAR@laxarxa!