30 de juny de 2015 - Informació general

La Unitat d'Atenció al Viatger de l'Hospital del Mar ja disposa de la vacuna de la febre groga

La Unitat d'Atenció al Viatger de l'Hospital del Mar, reconegut "Centro de Vacunación Internacional Encomendado", ja dispensa la vacuna de la febre groga, sent un dels pocs centres de l'Estat que l'administra. Us informem que el cost de la visita amb consell complet al viatger més l'administració de la vacuna groga és de 50 €. Si es tracta de una visita amb administració de vacuna/es, que inclou la de la febre groga és de 60 €.

Per a més informació sobre vacunes podeu consultar l'espai web de la Unitat d’Atenció al viatger.