19 de juny de 2015 - Informació general

Tres nedadors creuaran l'Estret de Gibraltar en favor de la recerca en discapacitat intel·lectual

"Apropant distàncies. Apropant capacitats", nova campanya de micromecenatge d'Amics de l'Hospital del Mar

Des d'Amics de l'Hospital del Mar es posa en marxa una campanya de micromecenatge per aconseguir dissenyar un videojoc que permetrà entrenar habilitats i millorar les capacitats cognitives de nens i joves amb la Síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals. Per aconseguir-ho, aquest estiu tres nedadors, Carles Céspedes, Fer Espina i David Presas, creuaran l’estret de Gibraltar, aniran des d'Isla Tarifa fins a Punta Cires, i en tornaran sense descansar. Aquest és un repte que molt pocs han aconseguit abans, i ho faran per la recerca en discapacitats intel·lectuals. El projecte "Apropant Distàncies. Apropant Capacitats" vol fer visible que les distàncies, que de vegades semblen impossibles, són superables amb esforç i motivació.

Col·labora i ajuda'ns a apropar distàncies. Uneix-te al nostre repte per millorar les capacitats dels nens amb discapacitat intel·lectual.