12 de juny de 2015 - Informació general

Encara no heu visitat l'exposició "Hospital del Mar, 100 anys amb el batec de Barcelona"? Doncs mireu què n'opina la gent!

Encara no heu visitat l'exposició

Exposició al Museu d'Història de Catalunya fins el 14 de juliol

Ja ha estat molta la gent que ha visitat l'exposició "Hospital del Mar: 100 anys amb el bàtec de Barcelona" al Museu d'Història de Catalunya, i volem compartir amb vosaltres les seves impressions. Us animem a passejar-vos per l'exposició i gaudir de les històries, els documents i les imatges que hi trobareu. Recordeu que estarà fins el 14 de juliol i que és d'entrada gratuïta!

"Aquesta exposició ens parla del passat de l’Hospital del Mar. Durant un mes de la meva vida, fou el meu “present”. I gràcies al meravellós personal que hi treballa (metges, cirurgians, infermers i infermeres, camillers, etc.), va significar el meu “futur”. Estic profundament emocionada de ser avui aquí i de compartir el “batec del cor”d’aquest Hospital amb el meu propi batec. Per mi sempre serà la meva “caseta del mar” perquè, mirant pels seus finestrals, somiava poder nedar –novament- entre les onades".

GRÀCIES

Elisabeth

Es una exposició que val la pena anar a veure-la; et passeja per diferents èpoques de l'Hospital, unes viscudes i altres no, però que et fan veure com, per a tirar endavant l'Hospital , sempre s'ha fet amb un gran esforç.

Ha estat un Hospital ple de dificultats a l’hora de créixer i per arribar a ser l’Hospital. Sens dubte, l'esforç i la professionalitat dels professionals ha estat cabdal perquè l'Hospital hagi arribat on és ara.

És una exposició molt ben il·lustrada amb fites de totes les èpoques.

No us la perdeu!”

Carme

"Ser part de la promoció d’estudiants de Medicina del Centenari de l’Hospital del Mar serà sempre un orgull i una responsabilitat.

Moltes felicitats!"

Sergi

Fa set anys que vaig entrar per primer cop en aquest hospital. No és gaire temps, però el sento casa meva.

M’ha donat l’oportunitat de conèixer persones fantàstiques i, sobretot, d’aprendre i créixer professionalment.

El més important que té aquesta institució són totes les persones que hi treballen.

Per molts anys!

Rocío

Es un honor el asistir a los 100 años del Hospital del Mar. Yo tuve la suerte de trabajar desde 1973 a 1982 como Director del Servicio de Neurologia que ocupaba las 10 plantas del nuevo edificio y que inauguró mi padre el Dr. A. Subirana.

Manuel Subirana