26 de març de 2015 - Informació general

Voleu saber com era l'Hospital del Mar abans de les Olímpiades de 1992? No us perdeu aquest vídeo

Al 1990, l'Hospital del Mar estava immers en la que ha estat la seva major reforma estructural, després de que al desembre de 1987 es signés l’acord amb el Comitè Olímpic de Barcelona per fer de l’Hospital del Mar el centre de referència de la família olímpica. Per aquest motiu es va preparar aquest vídeo per mostrar el potencial de l'Hospital, l'estat de les obres, els nous dispositius, serveis, estructures i projectes de futur. Són molts els professionals que hi participen i es constata el canvi que va suposar les Olimpíades del 1992 per a l'Hospital del Mar.

Entra i no et perdis el vídeo!