16 de març de 2015 - Informació general

Sabíeu que el delfinari del Zoo agafava l’aigua salada d’un pou que hi havia al pati central de l’Hospital del Mar?

El pou estava connectat amb el zoo mitjançant una llarga canonada que enviava aigua de mar al delfinari i així els proporcionava l’aliment necessari. L’aquari tenia un tanc central, amb més de 2 milions de litres d’aigua i dos aquaris laterals, que es reciclaven periòdicament amb un 20% d’aigua marina.

Si vols conèixer el final de la història, entra al web del centenari i descobreix-ho!