4 de març de 2015 - Informació general

Sabíeu que al 1968 al costat de l'Hospital, on ara està ubicat el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona, hi havia una piscina?

Va ser enderrocada l’any 1995. La piscina coberta, construïda pel l'Ajuntament, va ser inaugurada el 17 de juliol de 1968. Tres anys abans, el 27 de maig de 1965, havia estat col·locada la primera pedra en un acte simbòlic presidit per Juan Antonio Samaranch.

Si vols conèixer la història completa, entra al web del centenari i descobreix-la!