29 de gener de 2015 - Informació general

Ja tenim les primeres anècdotes d'aquests 100 anys d'història de l'Hospital del Mar, voleu saber què ens han explicat? Anima't i explica'ns la teva!

Volem crear un compilatori amb les millors històries, anècdotes o vivències personals

Com sabreu, amb motiu de la commemoració del centenari, volem fer un compilatori de les millors històries, anècdotes o vivències personals que hagin passat a l'Hospital del Mar. Ja ens heu fet arribar les primeres i les volem compartir amb tots vosaltres. Però volem que ens expliqueu moltes més, que torneu la vista enrera i recordeu moments divertits, memorables, únics, difícilment olvidables i que ara seran recordats per tots. Un llegat per a les futures generacions de professionals que sabran que a l'hospital s'han viscut "històries inolvidables". Necessitem que en les feu arribar i per a participar ho teniu molt fàcil: us podeu posar en contacte amb el servei de Comunicació del PSMAR (ext: 3072 o 3415) o escriure un correu electrònic a: centenari@hospitaldelmar.cat o a través del nostre blog. Anima't a participar!