23 de gener de 2015 - Informació general

Sabíeu que la pel·lícula “Todo sobre mi madre” es va filmar en part a l'Hospital del Mar?

Pedro Almodóvar va escollir l’Hospital del Mar per a la seva pel·lícula “Todo sobre mi madre” (1999) que va guanyar l’Oscar de Hollywood a millor pel·lícula estrangera. Va dir que havia quedat meravellat i sorprès amb l’edifici i el va definir com un hospital amb uns finestrals que s’obren cap al mar com una pantalla de cinema. Almodóvar va mostrar l’Hospital del Mar a tot el món amb aquesta pel·lícula i va fer-hi participar treballadors de l’Hospital.

Si voleu conèixer la història sencera del rodatge, visita el web del centenari!