12 de gener de 2015 - Informació general

La Dra. Anna Oliveras nomenada Presidenta de la Societat Catalana d'Hipertensió

El proppassat 17 de desembre, en el marc de les Jornades Catalanes d'Hipertensió, la Dra. Anna Oliveras, cap clínic de la Secció d'Hipertensió i Risc Vascular del servei de Nefrologia de l'Hospital del Mar, va ser nomenada Presidenta de la Societat Catalana d'Hipertensió, on fins aleshores estava ocupant el càrrec de Vice-Presidenta.

La Societat Catalana d’Hipertensió Arterial té com a objectiu la millora de l’atenció del pacient hipertens i amb elevat risc cardiovascular, mitjançant la promoció activa de la docència i de la recerca en aquests camps, així com la col·laboració interprofessional.