12 de gener de 2015 - Informació general

Sabíeu que al juliol de 1936, a l'inici de la Guerra Civil, ningú no va sortir de l'Hospital del Mar durant 5 dies?

En part per la feina que hi havia per atendre ferits i malalts i en part, també, per por. Les monges paüles, disfressades d’infermeres, l’abandonaren el 23 de juliol acompanyades pel Dr. Jiménez Vidal. A l’Hospital es constituí un comitè que va aconseguir que els militars deixessin les armes a la porta si volien entrar-hi.

Vols saber com continua la història? Entra al web del centenari i descobreix-ho!

Enllaços relacionats