18 de desembre de 2014 - Informació general

La Nadala d'enguany, dissenyada amb la il·lustració guanyadora del primer concurs de dibuix infantil NADAL 2014 de l'Hospital del Mar

Aquest és el primer any que es convoca el concurs de dibuix infantil NADAL 2014 de l'Hospital del Mar. Gràcies a la col·laboració dels serveis de Pediatria i d'Atenció al Ciutadà de l'Hospital del Mar i dels voluntaris i les voluntàries de Creu Roja, un total de catorze nens i nenes han presentat els seus dibuixos. Un jurat integrat per sis professionals de l'Hospital del Mar i el vicepresident dels veterans del FC Barcelona de Bàsquet, institució que ha proporcionat els obsequis, han escollit la il·lustració guanyadora, així com el segon i tercer premis. Els premis  seran lliurats el dilluns 22 de desembre a les 13:00h a la sala de jocs de Pediatria.

Adjunts trobareu la Nadala i els dibuixos que han estat escollits en segon i tercer lloc.