Octubre de 2014 - Informació general

L'Hospital del Mar va celebrar 1.000 trasplantaments de ronyó. Vols conèixer la història dels pacients trasplantats número 1 i 1.000? No et perdis el Repor del Mar@laxarxa

Nova edició del Mar@laxarxa, el magazine digital del PSMAR

Catalina i Francisca Jiménez (germanes) i Eduardo González i Isabel San Nicolás (cunyats) són protagonistes del nostre repor per parlar de la seva història com a pacients i donants de trasplantaments de ronyó. A més, un projecte liderat per les Dres. Clara Montagut i Beatriz Bellosillo ha estat seleccionat, entre més de 140 candidatures internacionals, per a rebre una de les tres beques d'Innovació d'Oncologia que atorga Merck Serono. En aquest número del butlletí també coneixeràs el treball de Priscila Giraldo, del servei d'Epidemiologia i Avaluació, que ha estat guardonat amb una beca per la Fundació Grífols i Lucas i que ha comptat amb el suport d'investigadors de Harvard. I acabarem fent un repàs als esdeveniments més detacats de l'agenda. Tot això i més ho trobareu a la nova edició del MAR@laxarxa.

Així doncs, us animem a què consulteu i participeu en el nou número del MAR@laxarxa!