28 de febrer de 2013 - Informació general

L'Hospital del Mar amb el Dia Mundial de les Malalties Minoritàries

“Tots junts fem pinya”

El 28 de febrer se celebra la cinquena edició del Dia de les Malalties Rares o Malalties Minoritàries a tota Europa. Enguany es buscarà centrar tota l'atenció en la importància de la solidaritat, amb l'eslògan “Tots junts fem pinya”. Aquest ens recorda que l'actuació conjunta té un particular sentit en el camp d'aquestes malalties, perquè els pacients són pocs i l'experiència escassa; juntes són moltes les persones que s'enfronten a reptes similars i si s'uneixen esforços serem més forts.

Actes previstos:

• La Comissió Gestora del Dia Mundial de les Malalties Minoritàries a Catalunya (integrada per associacions de pacients, la Federació Catalana de Malalties Poc Freqüents, FEDER delegació Catalunya i la Fundació Doctor Robert - UAB) ha organitzat una jornada tècnica el dijous 28 de febrer de les 9.30h a les 14:00h. a la Sala Auditori del CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona), carrer Montalegre nº 5 de Barcelona.
  • Cafè Científic. Dijous 28 de febrer a les 18:30 hs. a la cafeteria de la casa de la Convalescència, carrer Sant Antoni Maria Claret, 171.