18 de març de 2024 - Informació general

La cap de Treball Social de l’Hospital del Mar, Laura Morro, és la nova secretària de l’Asociación Española de Trabajo Social y Salud

Forma part de la nova junta de l'entitat.

Laura Morro, cap de Treball Social de l'Hospital del Mar, és la nova secretària de la Junta directiva de l'Asociación Española de Trabajo Social y Salud (AETSyS). El nomenament va tenir lloc el passat 26 de gener, en el procés de renovació de la direcció de l'entitat.

Junta_Treball_Social

Membres de la nova junta

La nova junta l'encapçala Miguela Arévalo García, treballadora social de psiquiatria de la Conselleria de Sanitat de la Comunitat de Madrid. L'equip que lidera, dirigirà l'AETSyS durant els pròxims quatre anys. Es tracta de l'organització referent dels treballadors socials de l'àmbit sanitari a l'Estat.